joi, 8 octombrie 2009

Presedintele PNL Campia Turzii, despre trecut, prezent si viitor!


Noul preşedinte al Partidului Naţional Liberal, filiala Câmpia Turzii, ales interimar, este Dorin Lojigan. De profesie avocat, Lojigan admite că, la aproape două luni de la preluarea mandatului de preşedinte al PNL Câmpia Turzii, emoţiile încă îl mai bântuie. „Vă rog să mă credeţi că încă nu îmi pot stăpâni emoţiile. Încă nu îmi vine să cred că am fost ales” a declarat Dorin Lojigan.Preşedintele PNL se declară mulţumit de activitatea de până acum a partidului său şi a noilor membri. „Am făcut mai multe recrutări decât în tot anul trecut. Oamenii trag către partidul nostru, iar noi îi vrem în rândurile noastre.” A mai declarat Lojigan.În ceea ce priveşte proiectele de viitor ale partidului pe care îl conduce, Lojigan a declarat că în săptămâna care urmează, va fi definitivat site-ul filialei Câmpia Turzii a partidului său şi totodată se vor pune bazele organizaţiei de femei a partidului.„Înafară de aceste proiecte, pe viitor am dori să socializăm cât mai mult cu cetăţenii din cartierul Lut. Ultima dată când am făcut o vizită în acea zonă am rămas uimit. Nimeni nu îi ajută pe aceşti oameni şi cartierul lor pare să fie în alt oraş şi nu în Câmpia Turzii, un oraş atât de frumos şi de curat.”O altă problemă pe care preşedintele liberal doreşte să o rezolve, sau cel puţin să o pună în discuţie, se referă la preţul apei, stabilit de către conducerea Companiei de Apă Arieş.„Mi se pare o ilegalitate ceea ce se întâmplă. Cei de la CAA nu aveau voie să modifice tarifele la apă, fără a consulta, în prealabil, consiliul local de la Câmpia Turzii.” A comentat preşedintele liberalilor din Câmpia Turzii.Referitor la alegerile prezidenţiale care bat la uşă, Crin Antonescu are mari şanse de a ajunge în turul doi de scrutin, cel puţin în opinia lui Dorin Lojigan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu